Sincro Systems Intrebari frecvente
Intrebari frecvente

Cum se comanda produsele?

Comanda produselor se face in scris, prin e-mail sau fax. Comanda trebuie sa contina numele produselor, codurile acestora, cantitatea datele de identificare si facturare ale clientului, adresa de livrare si modalitatea de livrare solicitata.

 

Cum se platesc produsele?

Plata se efectueaza cu numerar, cu ordin de plata sau cu fila CEC.

Plata se face la cursul BCR din ziua facturarii.

In functie de client, cantitate, sau produs, plata poate fi:

  • integrala
  • intre 0%-100% avans si restul la livrarea produselor (marimea avansului se stabileste in functie de cantitate, felul produselor).
  • plata cu numerar - se face in lei, integral, la livrare sau la ridicarea produselor de la sediul firmei. Valoarea produselor este cea din momentul facturarii
  • plata cu ordin de plata - se face in baza facturii proforme emise de Sincro Systems, in urma confirmarii telefonice a comenzii cu un consultant de vanzari
  • plata cu fila CEC - se face in baza facturii emise de Sincro Systems, in urma confirmarii telefonice a comenzii cu un consultant de vanzari, prin prezentarea filei CEC la ridicarea produselor.

 

Cum se asigura garantia produselor?

Produsele comercializate de catre Sincro Systems au garantii dupa cum urmeaza:

  • produsele Fourtec: 1 an
  • produsele LogTag Recorders: 1 an
  • produsele Askey: 1 an
  • produsele Simex: 2 ani
  • produsele Comet: 3 ani
  • produsele HW Group: 2 ani
  • produsele Teracom: 2 ani
  • produsele Brainchild: 2 ani
  • produsele Baumer IVO: 1 an
  • produsele Eltra: 1 an
  • produsele Supco: 1 an
  • produsele Inventia: 1 an
  • produsele MSR Electronics: 2 ani
  • produsele Escort Data Loggers: 1 an
  • produsele ETI: 1 an
  • produsele Giussani: 1 an
  • produsele Storm: 1 an
  • produsele Martel: 1 an
  • produsele Infra: 1 an
  • produsele ELO+: 2 ani
  • produsele Environdata: 1 an
  • produsele Storm: 1 an
  • produsele TecnoSoft: 2 ani.

Service-ul din perioada de garantie se asigura la sediul firmei Sincro Systems, dar se poate efectua si la sediul clientului, cu plata deplasarii.

 

Cum se livreaza produsele?

Produsele comandate se ridica de la sediul firmei noastre sau se livreaza la adresa solicitata de client, prin firme de curierat. Plata transportului se efectueaza de catre client, dar la cererea acestuia, plata se poate face de catre furnizor, contravaloarea transportului adaugandu-se facturii bunurilor livrate.

 
Recomandati produsul / pagina:
 
Sincro Systems SRL
Str. Matei Basarab, nr. 85, bl. L119bis, ap. 2, sector 3, București, România
Telefon: 021-320.66.02, 0723.369.867; Fax: 021-327.30.07
Email: office@sincro.ro